اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور
کرج - خبرگزاری مهر: امام جمعه فردیس با اشاره به مشکلات مردم شهرستان گفت: مبحث آلودگی هوا یکی از مشکلاتی است که مردم با آن مواجه هستند و توسعه فضای سبز می توانند در کاهش آلودگی هوا کارساز باشد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، نشستی با حضور امام جمعه فردیس و نمایندگان کرج، اشتهارد و فردیس و همچنین مسئولان شهری شامگاه جمعه در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد، در این نشست پیگیری طرح ها و پروژه های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در این نشست اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مردم شهرستان فردیس که آرامش را به دنبال دارد، اتصال بزرگراه شهید همت به فردیس است که باید توسط شهرداری و شورای شهر به جد پیگیری شود.

وی در ادامه نشست با اشاره به آلودگی هوا گفت: توسعه فضای سبز می تواند در این زمینه راهگشا باشد و همچنین با اجرای طرح گاز سوز کردن نیروگاه منتظر قائم می توان از آلودگی هوا به طور چشمگیری جلوگیری کرد.

امام جمعه فردیس در پایان تاکید کرد: با جمع آوری آب های سطحی و همچنین ساماندهی وضعیت فاضلاب شهر می توان از این پس شاهد تحولاتی مطلوب در زمینه خدمات رسانی شهری به مردم شهرستان شد.

گفتنی است، عزیز اکبریان، محمد جواد کلیوند دو نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، محمود دادگوˈ رییس شورای اسلامی شهر کرج، علی ترکاشوندˈ شهردار کرج،ˈ مهدی مهرورˈ فرماندار فردیس، علی اصغر کمالی زاده معاون فنی و عمرانی، و دیگران مسئولان در این نشست مشکلات شهرستان نوپای فردیس را بررسی کردند. همچنین تکمیل پروژه تقاطع شهدای ارتش، امور عمرانی شهرستان، بحث ترافیک و توسعه فضای سبز در این نشست مورد ارزیابی قرار گرفت.

تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۱/۵


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.